Autoryzowany Dealer Sklep Levi's® Mustang® JeansUp
Schowek (0)Moje konto
0
Mój koszyk 0,00 zł

Wysyłka i zwroty

Sposób i termin dostawy

Zamówienia dostarczane są przez firmę kurierską GLS. Po zgłoszeniu zamówienia do wysyłki, Klient otrzymuje kod śledzenia (tracking), dzięki któremu ma możliwość sprawdzenia statusu paczki (śledzenie paczki GLS).

Paczki wysyłane są w terminie do 4 dni roboczych (Polska) od momentu opłacenia zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem paczki wysyłane są w ciągu 48 godzin po złożeniu zamówienia - bez oczekiwania na płatność).

 

Koszty przesyłki

Każda przesyłka niezależnie od wielkości zamówienia jest DARMOWA.

 

Prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (Zwroty)

Każdy Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 30 dni od chwili otrzymania towaru. Rezygnacji można dokonać z całości zamówienia lub jego części.

W przypadku chęci skorzystania z tego prawa towar musi zostać wysłany na adres sklepu jeansup.pl w terminie 14 dni od zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, numer zamówienia oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić pieniądze.

Koszty wysyłki zwracanych towarów ponosi Klient.

Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, nienaruszonym.

Warunkiem koniecznym do odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy jest przesłanie wraz z towarem oryginalnego dokumentu zakupu (faktury) lub jego poświadczonej za zgodność kopii.

Adres do zwrotu:

Podany jest każdorazowo na odwrocie Faktury, która jest dowodem zakupu.

 

Procedura działania w przypadku zaginionych przesyłek

Od momentu opłacenia zamówienia paczka powinna zostać dostarczona na wskazany adres dostawy w ciągu maksymalnie 4 dni (wyłączając weekendy i święta). Jeśli jednak Klient nie otrzyma paczki w tym czasie, powinien niezwłocznie poinformować o tym obsługę sklepu jeansup.pl mailowo (Kontakt).

Obsługa sklepu kontaktuje się z firmą kurierską i sprawdzi przyczynę zaginięcia przesyłki oraz poinformuje o tym Klienta.

Jeśli paczka zaginęła i nie została odnaleziona, sklep jeansup.pl przygotuje nową paczkę z identycznym zamówienień złożonym przez Klienta.

W przypadku zaginięcia paczki, Klient może przyjąć nową paczkę z identyczną zawartością lub odstąpić od zawartej umowy zakupu (potrzebne jest pisemne oświadczenie). W przypadku rezygnacji z zamówienia jeansup.pl zwraca Klientowi całość kosztów poniesionych na rzecz zamówienia.